Amennyiben nem találja az ön által kereset árut honlapunkon az nem egyenérték? azzal hogy nincs készletünkön! Els?sorban ügyfeleink üzletb?l történ? kiszolgálása a f? profilunk, de próbáljuk készletünket az interneten érdekl?d?k és vásárlók felé is minél nagyobb mértékben elérhet?vé tenni. Készletünk sokkal nagyobb, mint amit az interneten lát.
Kérjük, hogy vásárlásának sikere érdekében hívja az alábbi telefonszámokat:
70/944-76-12, 70/944-76-11
A futóguminak akkor is tapadnia kell az útra, ha vízréteg borítja. Ahogy az abroncs rágördül a vízrétegre, a belefújt levegőből adódó nyomás "szétnyomja az útból" a vizet, és a csatornákon keresztül elvezeti hátra és oldalra. Minél gyorsabban gördül az abroncs, annál kevesebb ideje van a víznek elvezetődnie. Ha nagyobb a belső nyomás, jobban szét tudja nyomni az abroncs a vízréteget (a teherabroncsok nyomása 8 bar körüli, a személyabroncsoké 2 bar körüli). A nagyobb keresztmetszetű csatornák gyorsabban el tudják vezetni a vizet.
A vízréteg vastagodásakor (azonos abroncsnál és sebességnél) egyszercsak elérkezik az a pillanat, amikor a csatornák már nem tudják elvezetni a vizet, és a szilárd gumi nem ér a talajra. Az abroncs felúszik a vízre, mint a vízisí. Ez az aquaplaning (vízencsúszás). Az autó irányíthatatlanná válik, hiszen nem ér a talajra az az alkatrésze (az abroncs), ami megváltoztatná a mozgásirányát, csak hányódik a víz hullámain. Ez a pillanat annál hamarabb következik be, minél nagyobb az autó sebessége, minél kisebb a belső nyomás, minél kisebb a csatornák keresztmetszete.