Amennyiben nem találja az ön által kereset árut honlapunkon az nem egyenérték? azzal hogy nincs készletünkön! Els?sorban ügyfeleink üzletb?l történ? kiszolgálása a f? profilunk, de próbáljuk készletünket az interneten érdekl?d?k és vásárlók felé is minél nagyobb mértékben elérhet?vé tenni. Készletünk sokkal nagyobb, mint amit az interneten lát.
Kérjük, hogy vásárlásának sikere érdekében hívja az alábbi telefonszámokat:
70/944-76-12, 70/944-76-11
Használat közben a gumiabroncs egy adott része hol összenyomódik, hogy megnyúlik. Amikor a gumi visszanyeri eredeti alakját, akkor nem adja vissza az összes befektetett mechanikai energiát, hanem annak egy részét elnyeli. Az elnyelt energia hővé alakul. Ennyivel több energiát kell befektetni a gumiabroncs mozgásban tartásához, gördüléséhez. Minél kevésbé rugalmas a gumi, minél kevésbé bírja a sokszori alakváltozást, minél gyengébbek a dinamikus tulajdonságai, annál több energiát nyel el, annál nagyobb mértékben áll ellen a gördülésnek. Ha nem fektetnénk be folyamatosan energiát, akkor a gördülési ellenállástól egy idő után megállna az abroncs, ugyanúgy, mint a súrlódástól. Ezt az energiát az üzemanyag elégetéséből nyerjük. Vagyis minél kisebb egy abroncs gördülési ellenállása, annál kevesebb üzemanyagot fogyaszt az autó.
Régebben minél kisebb gördülési ellenállással rendelkezett egy abroncs, nagyjából annyival kisebb volt a tapadása. A kilencvenes évek óta (amióta elterjedt a szilícium-dioxid alkalmazása) azonban ez a két követelmény nem zárja ki egymást; ugyanannak az abroncsnak lehet jó a tapadása és a gördülési ellenállása is. Sőt, a nemzetközi előírások, szabványok meg is követeli, hogy az abroncs mindkét tulajdonság tekintetében teljesítse az előírt szintet.